Veel gestelde vragen

Bezorgen jullie in heel Nederland?
Wij bezorgen in Noord-Holland (met uitzondering van Texel) en Almere.

Tot hoe laat kan ik nog een bestelling plaatsen voor de volgende dag?
U kunt tot 17.00 uur uw bestelling plaatsen via www.citybakerytaart.nl. De bestelling wordt dan de volgende dag geleverd tussen 08.00 en 13.00 uur (taarten en gebak tot 14.00 uur).
Let op: taart/gebak bestellingen voor maandag dienen op vrijdag voor 17.00 uur bij ons binnen te zijn.

Bezorgen jullie ook op zaterdag en zondag?
Ontbijt, lunch en diner bezorgen wij 7 dagen per week in Noord-Holland. Dus ook op zon- en feestdagen. Taarten en gebak bezorgen wij maandag t/m zaterdag (niet op zon- en feestdagen). Let op: taart/gebak bestellingen voor maandag dienen op vrijdag voor 17.00 uur bij ons binnen te zijn.

Kan ik zelf aangeven hoe laat ik wil dat iets bezorgd wordt?
Wij hanteren verschillende tijdvakken:
Voor ontbijt/lunch/diner: 08.00-10.00 uur en 10.00-12.00 uur.
Voor taarten/gebak: 08.00-11.00 uur en 08.00-14.00 uur. U kunt zelf tijdens het bestelproces het gewenste tijdvak aangeven. Onze chauffeurs doen hun uiterste best om binnen die tijdvakken te leveren. Echter we kunnen dit in verband met grote drukte niet garanderen.

Hoe weet ik hoe laat mijn bestelling wordt bezorgd?
Wanneer uw bestelling vlak voor het aflopen van het gewenste tijdvak nog niet is bezorgd kunt u bellen met kantoor op 020-6170310. U kunt hierover geen bericht plaatsen in de chat.

Hoe bent u bereikbaar?

  • Voor vragen over aflevering van uw bestelling: 020 6170310 (ma t/m vr tussen 08.00 en 17.00 uur, za en zo tussen 08.00 en 12.00 uur)
  • Voor vragen over zakelijke en particuliere bestellingen: 06-22951033 (van 09.00 tot 17.00 uur)
  • Voor overige vragen: info@citybakerytaart.nl of gebruik onze chat functie

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?
Particulieren:
Alle producten die wij leveren zijn verse producten. Deze kunnen niet ongekoeld voor de deur worden gezet of door de brievenbus worden bezorgd. De bezorger zal proberen bij de buren te bezorgen. Mocht dit het geval zijn, dan laten wij dit weten door middel van een kaartje in de bus waarop staat op welk adres u uw bestelling kunt ophalen. Mocht dit niet lukken dan zullen wij de bestelling mee retour nemen. Omdat uw bestelling een vers product is, kunnen wij deze helaas niet later nabezorgen. Ook geven wij geen restitutie.

Zakelijk:
Alle producten die wij leveren zijn verse producten en kunnen niet ongekoeld worden bezorgd. De bezorger zal in eerste instantie proberen om de taart bij de receptie af te geven. Mocht dit het geval zijn, dan laten wij dit weten door middel van een kaartje in de bedrijfsbrievenbus waarop staat dat u uw bestelling op kunt halen bij de receptie. Mocht er niemand bij de receptie aanwezig zijn, dan zullen wij de bestelling mee retour nemen. Omdat uw bestelling een vers product is, kunnen wij deze helaas niet later nabezorgen. Ook verlenen wij geen restitutie.

Zijn de prijzen inclusief of exclusief btw?
De prijzen in de webshop zijn exclusief btw. Tijdens het afrekenen wordt de btw toegevoegd.

Kan ik op rekening betalen?
Bedrijven kunnen op rekening betalen en kunnen van ons een factuur ontvangen. Dit kan ook bij grote aantallen. Wanneer u dit wenst dient u de bestelling per mail door te geven via info@citybakerytaart.nl met uw bedrijfsgegevens en de exacte omschrijving van uw bestelling inclusief bezorgdatum en tijd.

Waarom bezorgen jullie niet in heel Nederland?
We bezorgen in Noord-Holland (m.u.v. Texel) en Almere, zodat we in dit gebied de optimale service kunnen verlenen.

Hoeveel bedragen de bezorgkosten?
Voor ontbijt, lunch en diner betaalt u € 5,00 bezorgkosten (excl. BTW) en voor taart en gebak geldt een minimum van € 7,50 bezorgkosten (excl. BTW).

Voor welk bedrag dien ik minimaal te bestellen?
De minimale bestelgrootte is € 19,95 excl. BTW.

Kan ik een grote order ook op meerdere adressen laten bezorgen?
Dat is zeker mogelijk. Je kunt hiervoor het beste een mail sturen naar info@citybakerytaart.nl.

Is een spoedbestelling op dezelfde dag ook mogelijk?
Bij een spoedbestelling kunt u altijd bellen met 06-22951055 omtrent de mogelijkheden.

Waarom gebruiken jullie zoveel verpakkingsmateriaal?
Al onze producten worden volledig Covid-proof verpakt, vandaar dat u meer verpakkingsmateriaal zult aantreffen dan u van ons gewend bent.

Houden jullie ook rekening met allergieën?
Wij hebben geen specifiek assortiment waarbij rekening gehouden wordt met allergieën. Wel proberen we bij zoveel mogelijk producten de ingrediënten op de site te vermelden. Bij taart en gebak is dat al het geval.

Hoe kan ik een klacht/opmerking doorgeven wanneer ik niet tevreden ben over mijn bestelling?
Dit kan via info@citybakerytaart.nl incl. foto’s en toelichting. Dan nemen wij het in behandeling.

Kan ik bij jullie ook terecht voor maatwerk taarten?
Wanneer u een product van de webshop net even anders wilt, of u heeft een verzoek voor een bijzondere maatwerktaart, dan kunt u ons het beste mailen via info@citybakerytaart.nl met een zo duidelijk mogelijke omschrijving van uw wensen. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

OVER CITYBAKERY

City Bakery (Taart) wordt gedreven door een team van ambachtelijke bakkers en koks met passie voor goed en lekker eten. Met onze Noord-Hollandse ‘handen uit de mouwen’ mentaliteit maken wij waar wat wij beloven (goed en lekker eten de volgende dag bezorgen) en staan de wensen van onze klanten uiteraard centraal.

NIEUWSBRIEF

Meld u aan voor onze nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van onze aanbiedingen en nieuwe producten.